چه کسب و کارهایی در شرایط بحرانی موفق می شوند؟
2018/12/12
ارسال شده توسط websally
162 بازدید
گاو بنفش، ایدهای جالب در مورد متمایز بودن است. در دنیایی که از هر محصول میتوان نمونههای فراوانی یافت و رقابت بسیار شدید است، دیده شدن بسیار سخت شده است. ست گودین در کتاب گاو بنفش، متمایز بودن را به عنوان یکی از اصلیترین بایدهای بازاریابی مطرح میکند. فروش محصولاتی که مانند گاوی با رنگ بنفش جلب توجه کنند به سرعت افزایش پیدا میکند. به بازار نگاه کنید. بسیاری از محصولات از نظر کیفیت در یک جایگاه قرار دارند اما فروش یک برند خاص یا یک محصول خاص بسیار بالاتر از بقیه است. در بسیاری از موارد آن محصول تبدیل به یک گاو بنفش شده است. یعنی محصولی شده است که جلب توجه میکند و همه در موردش صحبت میکنن
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
2 سال طلایی
فقط به تلاشت ادامه بده... کارایی رو انجام بده که دیگران حاضر به انجامش...
موسیقی چه تاثیری روی بهرهوری ما دارد؟
گوش دادن به موسیقی به یکی از عادتهای کاری ما تبدیل شده است. اگر در...
چگونه خیلی سریع به اولین فروش اینترنتی برسیم؟
هیچ چیزی برای صاحب یک فروشگاه اینترنتی، لذتبخشتر از تجربه اولین فروش در همان روزهای...
2 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
After I originally commented I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each time a comment is added I receive 4 emails with the same comment. Perhaps there is an easy method you are able to remove me from that service? Appreciate it!| Daffi Sanford Hume
An intriguing discussion is definitely worth comment. I believe that you need to publish more about this topic, it might not be a taboo subject but usually people do not talk about such topics. To the next! Many thanks. Glenn Hilary Lord